چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

پتروشیمی همدان پلمپ شد


ایلنا: عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی هگمتانه که در سال 82 براساس مصوبه هیات دولت و با حمایت بخش خصوصی و دولتی آغاز شد و قرار بود اواخر سال جاری به بهره‌برداری برسد، متوقف شد و در این شرکت پس از 6 سال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت، توسط سازمان تامین اجتماعی همدان پلمپ شد.

مدیر سایت شرکت پتروشیمی هگمتانه علت پلمپ درب این شرکت از سوی تامین اجتماعی را عدم پرداخت به موقع بیمه پرسنل این شرکت عنوان کرد.

امین نیکوسخن با بیان اینکه بدهی شرکت پتروشیمی هگمتانه به سازمان تامین اجتماعی 40 میلیون تومان است، گفت: اعتبارات و وام‌های این شرکت به جای پرداخت بیمه پرسنل به تامین اجتماعی در جای دیگری هزینه شده است.

وی مشخص نبودن اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی هگمتانه را منشاء بسیاری از مشکلات فعلی دانست و افزود: مدیرعامل سابق این شرکت پس از یکسال برکناری از این سمت خود را همچنان به عنوان مدیرعامل معرفی می‌کند.

نیکوسخن تصریح کرد: پرسنل این شرکت از مهرماه سالجاری تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و به امید بهره‌برداری از پتروشیمی هگمتانه مشکلات فراوانی را تحمل کرده‌اند.


0 نظرات: