چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

ملاقات دادستانی تهران با خانواده زندانیان لغو شد


ادوار نیوز: جلسه ملاقاتی که قرار بود میان جعفری دولت آبادی دادستان تهران و خانواده های علیرضا فیروزی و سورنا هاشمی در روز چهارشنبه 5 اسفند صورت بپذیرد بنا به دلیل نامعلومی لغو شد. این در حالی است که بی خبری از وضعیت این دو تن از فعالین دانشجویی دانشگاه زنجان وارد پنجاه و پنجمین روز خود می شود.

در آخرین ملاقات دادستان تهران با خانواده های هاشمی و فیروزی وی قول داده بود تا چهارشنبه 5 اسفند ماه اطلاعی از وضعیت آنها در اختیار بگذارد و امکان ملاقات خانواده ها با فرزندانشان را فراهم سازد. اما روز چهارشنبه پس از مراجعه خانواده های فیروزی و هاشمی به آنها اعلام شد که قرار ملاقات با دادستان تهران لغو شده است و از آنها خواسته شد تا در هفته آینده مراجعه نمایند.

خانواده ها که به شدت نگران وضعیت فرزندانشان هستند اعلام کردند که علت لغو این قرار ملاقات را نمی دانند اما این اتفاق آنها را نگران تر می کند.

بنا به اخبار پراکنده واصله به نظر می رسد سورنا هاشمی و علیرضا فیروزی در یکی از بند های زندان اوین باشند، اما محروم نمودن خانواده های زندانیان سیاسی از اطلاع از وضعیت فرزندانشان کم سابقه بوده و قابل درک نیست.


0 نظرات: