چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

انتقال ابراهيم يزدي از زندان به بیمارستان


به یزدی ده روز و به آقایی هفت روز مرخصی داده شد

شبکه جنبش راه سبز(جرس):میزان مرخصی 10 روزه دکتر ابراهیم یزدی با تودیع قرار وثیقه از روز چهارشنبه آغاز شد.


به گزارش پایگاه «میزان خبر» در پی موافقت دادستانی تهران با مرخصی پزشکی دکتر ابراهیم یزدی، به مدت ده روز با تودیع وثیقه ، ایشان برای عمل جراحی قلب باز در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده و به گزارش خانواده ایشان وضعیت پزشکی ایشان بعد از عمل رضایتبخش توصیف شده است.

دادستان عمومي و انقلاب تهران روز جهارشنبه گفت:دکتر ابراهيم يزدي و هدايت آقايي براي سپري كردن به ترتيب 10 روز و يك هفته مرخصي طي امروز و فردا از زندان آزاد خواهند شد.


دادستان تهران در اين باره گفت: ابراهيم يزدي فعال ملي مذهبي كه پرونده اتهامي وي تحت رسيدگي است و هدايت‌الله آقايي عضو سابق حزب كارگزاران كه به 2 و نيم سال تحمل حبس قطعي محكوم شده است با توديع وثيقه در نظر گرفته شده به مرخصي خواهند رفت.


وي افزود: بر اين اساس ابراهيم يزدي براي طي مرخصي 10 روزه خود امروز و آقايي نيز براي طي يك هفته‌ مرخصي فردا از زندان آزاد خواهد شد.

یزدی، 78 ساله روز هشتم دی ماه (28 ژانویه) در منزل شخصی خود در ساعت سه بامداد بازداشت شده و تا کنون اطلاع زیادی از شرایط او در دست نیست.

به گفته خانواده ابراهیم یزدی، او مبتلا به سرطان پروستات است و نیاز به مراقبت دائم پزشک دارد.

0 نظرات: