چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

چهارشنبه سوری سبز؛ گزارش: نیروهای حکومتی خیلی ترسیدند


گزارش دریافتی:
دو خبر داشتم که خواستم به اطلاعتون برسونم
یکی در مورد شکنجه در پایگاه بسیج هست , طبق اطلاعاتی که من به دست اوردم چند تا از دستگیر شده های 22 بهمن رو در یکی از پایگاههای بسیج خیابان ازادی شکنجه کرده اند
خبر دومی که جدیدتر هست و در مورد چهارشنبه سوری این که نیروهای حکومت خیلی ترسیدند
حتی بیشتر از 22بهمن ترسیدند مخصوصا خود نیروهای امنیتی
این خبر دوم رو از کسی نقل کردم که یکی از اعضای خانواده اش در یگان ویژه پلیس هست
به حدی ترسیدند که بعضی از نیروهای اطلاعاتی را از شهرستان ها به تهران انتقال داده اند

***

چهارشنبه سوری امسال را به جهنمی برای رژیم تبدیل کنیم

دگر باره نوروز اين كهن آيين ايرانی از راه می رسد . نوروز برای ايرانيان نه تنها يک آيين خجسته است و پاسداشت آن بايستنی است كه در طول زمانه همواره وسيله ای برای مبارزه با دشمن بدطينت اين مرز و بوم نيز بوده است.

چه بسا حمله تازيان و مغولان كه ايران را يكپارچه غرق در خون كرد نيز نتوانست نوروز را از ذهن ايرانيان به در برد كه برعكس هر زمان بيگانه ای پا در اين خاک نهاد و در انديشه نابودی ايران و آيين ايرانی بود ، اهميت برگزاری آيين های نوروزی دو چندان جلوه كرده است.

اكنون نيز ايران گرفتار است. گرفتار ظلم و جور ناشی از حاكميت رژيمی پلید كه وجودش برای نابودی ايران و فرزندان ايران زمين است.

هموطنان مبارز؛

بار دگر نوروز از راه می رسد. برگزاری هر چه گسترده تر و آشكارتر آيين های نوروزی وظيفه ملی - مبارزاتی ماست و در ميان آيين های نوروزی ، كه برگزاری دسته جمعی آن ميسر است ، چهارشنبه سوری بهترين فرصت برای نمايش عشق به ميهن و آيين های ميهنی و اعلام انزجار از رژيم حاكم بر ميهنمان است.

برای حضور در مراسم چهارشنبه سوری امسال به ديگر هموطنانمان در خيابان ها و مراكز اصلی شهر محل سكونتمان بپيونديم تا ضمن نشان دادن اتحادمان ، بار ديگر ، و اينبار پرقدرت تر از هميشه ، صدای دادخواهيمان را به گوش جهان و جهانيان برسانيم.


1 نظرات:

ناشناس گفت...

سکوت سبز چهارشنبه سوری....