چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

خزعلي: فتنه گران بايد پاسخگوي خسارات وارد شده به كشور باشند



شبکه جنبش راه سبز(جرس):رئيس بنياد بين المللي غدير تصريح كرد كه فتنه گران حتي اگر توبه كنند بايد پاسخگوي خساراتي كه به واسطه گفتار، رفتار و موضع گيري هاي آنان به كشور وارد شده است باشند.
ابوالقاسم خزعلي شنبه شب در جمع مردم ورامين با تاكيد براينكه مقام پرستي يكي از مهمترين عوامل ايجاد فتنه است خاطرنشان كرد: امام خميني(ره) به اين خاطر بر آمريكا، انگليس و مستكبران جهان پيروز شد كه دل بستگي و چشم به مال و مقام دنيا نداشت، بسيار ساده زيست بود و تنها با توكل به خدا حركت مي كرد.
به گزارش ايرنا وي با اشاره به رخدادهاي پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري گفت: كشور اسلامي ايران، امروز نيز به فتنه منافقين مبتلاست، جنبش اين منافقين سياه است نه سبز، اينها كساني هستند كه در برابر ولايت فقيه ايستاده و با سردادن شعار جمهوري ايراني، پرچم امام حسين(ع)، تمثال امام(ره) و رهبري و قرآن را پاره كردند و به آتش كشيدند.
خزعلي افزود: درست است كه اگر انسان توبه كند خداوند توبه او را مي پذيرد، ولي حق الناس بايد ادا شود، جزاي منافقين و فتنه گران اگر زندان است بايد به زندان بروند، اگر اعدام است بايد اعدام شوند و هرطور كه قانون بداند اين افراد بايد محاكمه شوند و پاسخ خسارات وارده به مردم را بدهند.

بنظر می رسد که سوژه جدید طرفداران دولت به مساله توبه و جبران خسارت اختصاص دارد. پیش از این نیز باهنر و شجونی به آن پرداخته بودند.

0 نظرات: