چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

انتقال زندانی سیاسی با غل و زنجیر به دادگاه


شبکه جنبش راه سبز(جرس): ): يکي از فعالان سياسي اصفهان با دست بند و پابند به دادگاه انقلاب منتقل شد.

در پي درگذشت آيت الله العظمي منتظري (ره) و ممانعت نيروهاي حکومتي، انتظامي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي از برگزاري مراسم بزرگداشت به جز در شهر قم و نجف آباد، تعدادي از مردم و فعالين سياسي اصفهان که قصد برگزاري مراسم براي ايشان را داشتند، بازداشت شدند.

در ميان بازداشت شدگان مرتضي اميري جرقويه است که از مبارزين سياسي قبل از انقلاب است. اميري، فرهنگي و معلمي است که سالهاست به واسطه انتقادات وي از برخي سياست هاي حاکميت به ويژه در برخورد با آيت الله العظمي منتظري(ره) بارها بازداشت و زنداني شده است.

در تازه ترين بازداشت ، توسط نيروهاي امنيتي اصفهان، وي از زندان دستگرد اصفهان با دست بند و پابند به دادگاه انقلاب اصفهان اياب و ذهاب مي شود.

وي گفته است بازپرس دادگاه انقلاب از ماموران خواسته است که وي را به پزشکي قانوني برده و سلامت رواني وي را مورد بررسي قرار دهند.

اين گونه برخورد با يک فعال سياسي و معلم آموزش و پرورش، در پي آن انجام مي شود که وي حاضر نشده است با بازجويان همکاري نمايد و اين حرکت دادگاه انقلاب براي شکستن شخصيت مستحکم وي انجام مي شود

0 نظرات: