چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

خطیب جمعه تهران کیست؟


جنبش راه سبز (جرس): طی سالهای اخیر، این نخستین بار است که نام امام جمعه این هفته تهران،در هیچ کجا، حتی سایت نماز جمعه تهران منتشر و اعلام نشده است .
پیش از این سایت های خبری نزدیک به دولت مانند ایرنا ، فارس و رجا نیوز چند روز قبل از برگزاری مراسم نام امام جمعه را منتشر می کردند . با توجه به شرایط موجود و سکوت پایگاه های خبری، خبرنگار جرس از تهران خبر داده که ناظران معتقدند که بعید نیست که امام جمعه امروز هفتم اسفند تهران هاشمی رفسنجانی باشد .
هاشمی پس از جریانات 22 خرداد تنها یکبار در 26 تیر ماه به نماز جمعه رفت که آن روز جمعیت معترض به نتایج انتخابات در نماز شرکت کردند و تهران شاهد برگزاری یکی از پر جمعیت ترین این مراسم بود .
با اینکه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر دعوت نشدن هاشمی به منظور جلوگیری از تجمع دوباره مردم معترض به نتایج انتخابات به گوش می رسید، شاید تصمیم بر این است که رئیس مجلس خبرگان در سکوت خبری به نماز جمعه برود و نقطه پایانی بگذارد بر صحبت هایی که دیروز آیت الله خامنه ای در جمع روحانیون خبرگان خطاب به معترضان کرد .


0 نظرات: