چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

حاکمیت زیانهای وارده بر دراویش را جبران کند

شبکه جنبش راه سبز(جرس): در اعلامیه ای به مناسبت روز درویش با انتقاد از رفتار حاکمان جمهوری اسلامی نسبت به این گروه اعتقادی از حاکمیت خواسته شده که به جبران زیانهای وارده و خطاها بپردازد.

دکتر نور علی تابنده،مجذوبعلی شاه، در این بیانیه بدین شرح است: لطماتی برادران صوفی و عارف از سایر برادران شیعه کشیدند که در ادوار تاریخی کم نظیر است از امام حسین ( ع ) هم شرم نکردند و نامهای متبرک و آیات قرآن و احادیث را در حسینیه های قم و بروجرد و اصفهان تخریب و پایمال کردند و بسیاری کارمندان امین و زحمتکش را اخراج نمودند . ضرب و شتمها صرفاً به اتهام دلبستگی به سلسله فقری انجام شد .به مزار متبرک سلطانی که مورد علاقه مومنین است، اهانت و تجاوز به مالکیت های آن شد.
این بیانیه می افزاید: ما را بایکوت خبری کردند ولی با توجه به اینکه در راه تحقق یک حکومت عادلانه و مبتنی بر اسلام علوی کوشیدیم، جایز نمی دیدیم که بر دفاع خود لباس خشونت بپوشانیم. تجاهل العارف نموده و به تصور اینکه مقامات مسئول خبر ندارند، خواستیم تظلمات خود را مستقیماً و با آرامش به نمایندگان مجلس برسانیم و به صورت خودجوش روزی به این امر اختصاص داده شد که متأسفانه صدای مارا در گلو خفه کردند.
در خاتمه آورده است: چون امیدواریم از این همه زیر و بم های جامعه، عبرتی جمعی و فردی حاصل شده باشد، که نگذارند" آه دل مظلوم " برنده را تیز تر کند، لذا ضمن یادآوری مجدد ستمهائی که بر ما رفت، توصیه می کنیم و انتظار و امید اینکه، به رفع آنها و جبران زیانهای مادی و معنوی خطاها اقدام شود،که نشده است. دست های دشمن در کار است که آرامش را به هم بزند و ایجاد تفرقه کنند.

0 نظرات: