چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

خبرگزاری فارس: حمله به روزنامه ‌نگار افشاگر جریان فتنه

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس): پيام فضلي‌نژاد روزنامه‌نگار و عضو دفتر پژوهش‌هاي كيهان شب گذشته از سوي افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت.
يكي از نزديكان پيام فضلي‌نژاد با اعلام اين خبر به خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت كه اين روزنامه‌نگار و عضو دفتر پژوهش‌هاي كيهان در اين حمله از ناحيه سر مورد اصابت يك شي‌ء تيز از سوي افراد ناشناس قرار گرفت.
وي افزود: اين حادثه ساعت 21 شب گذشته در تقاطع بلوار كشاورز و خيابان فلسطين رخ داد و پس از حضور اورژانس در محل حادثه فضلي‌نژاد به بيمارستان فيروزگر تهران انتقال يافت.
براساس آخرين شنيده‌ها در حال حاضر فضلي‌نژاد در بي‌هوشي به سر مي‌برد و قرار است با نظر پزشكان معالج ، وي را به بيمارستان مجهزتري انتقال دهند.
پيام فضلي‌نژاد روزنامه‌نگار و عضو دفتر پژوهش‌هاي كيهان است كه با نگارش كتاب «شواليه‌هاي ناتوي فرهنگي» به عنوان يكي از پرفروش‌ترين كتاب‌هاي سياسي پرده از جريانات برانداز و عناصر وابسته به بيگانه در جبهه اصلاحات برداشت و در حوادث پس از انتخابات نيز اقدام به افشاگري‌هايي در خصوص سران فتنه و گروه‌هاي مخالف نظام كرد.

0 نظرات: