چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

جلوگیری از سخنرانی دکتر آقاجری در انجمن اسلامی مهندسین


شبکه جنبش راه سبز(جرس): سخنرانی دکتر سید هاشم آقاجری که قرار بود روز شنبه 28 صفر به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام در انجمن اسلامی مهندسین برگزار شود با دخالت نیروهای امنیتی لغو شد.


به گزارش امروز، در این ارتباط اشخاصی که خود را ماموران امنیتی معرفی می کردند، طی تماس تلفنی با مسؤلان انجمن به آنان به شدت هشدار و دستور دادند که برنامه سخنرانی را لغو و از برگزاری مراسم خودداری کنند. آنان تهدید کردند که در صورت برگزاری سخنرانی همه شرکت کنندگان در مراسم را دستگیر خواهند کرد. انجمن اسلامی مهندسین از برگزاری هر گونه مراسمی در شرایط فعلی منع شده است.


شایان ذکر است که این انجمن در حدود 50 سال پیش به وسیله مرحوم مهندس مهدی بازرگان تاسیس شده و از آن زمان تا کنون مشغول فعالیت های علمی، دینی و فکری بوده است و کسانی همچون مهندس بازرگان، استاد شهید مرتضی مطهری و ... در آن به ایراد سخنرانی می پرداخته اند.


پس از 22 خرداد و شکل گیری جنبش مردمی و مدنی سبز، علاوه بر کنترل همه رسانه های نوشتاری، صوتی، تصویری و الکترونیکی و ممانعت از برگزاری جلسات توسط اغلب احزاب رسمی کشور، از برگزاری مراسم سخنرانی در انجمن ها، کانون ها، دانشگاه ها و حتی برگزاری مراسم مستقل از دولت در مساجد و حسینیه ها ممانعت به عمل می آید. در این ارتباط هفته گذشته سخنرانی محسن آرمین، عضو دیگر سازمان مجاهدین انقلاب که قرار بود در محل دفتر جبهه مشارکت تبریز برگزار شود نیز لغو شد.

2 نظرات:

yaseen گفت...

سلام منو با اسم موج سبز لینک کن شما لینک شدین
http://mojesabzz4.blogspot.com/

مژده گفت...

سلام نوید عزیز
لینکت اصلاح شد.بگذار هرچه میخوان فیبتر کنن.فیلترینگ دیگر اثر ندارد.