چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

هاشمی‌نژاد:انقلاب مخملی نامیدن دوم خرداد ۷۶ توهین بزرگی به مردم است


شبکه جنبش راه سبز(جرس): برادر شهید هاشمی‌نژاد گفت: اینکه دوم خرداد ۷۶ را انقلاب مخملی بدانیم، توهین بزرگی به مردم و شخص رهبری است.

سید احمد هاشمی نژاد در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر مشاور رئیس دولت مبنی براینکه دوم خرداد ۷۶ اولین انقلاب مخملی در کشور بود، با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما هرکس خودش را صاحبنظر می‌داند، اظهار داشت: اعضای دولت اگر خود را تابع رهبری می‌دانند باید به نظر ایشان هم احترام بگذارند، زیرا آیت الله خامنه‌ای در تعبیر زیبایی که در مورد انتخابات سال ۷۶ بیان کردند، آن را یک حرکت مردمی و حماسه دانستند.

وی با بیان اینکه این سخنان توهین بزرگی به مردم و شخص رهبری است،گفت: چرا آقای احمدی‌نژاد با افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند برخورد نمی‌کند و دست اطرافیانش را باز گذاشته است تا هرطور که بخواهند نسبت به همه بی‌احترامی کنند؟ طبیعی است، وقتی مشائی درباره پیامبران الهی آنگونه سخن می‌گوید، کلهر هم درباره دوم خرداد ۷۶ اینگونه سخن بگوید.

وی در ادامه، درباره فضای فعلی کشور گفت: در مجموع کشور بسوی‌ آرامش و حل منطقی‌تر مسائل پیش می‌رود، اما از اصولگرایان افراطی گله داریم که با اتخاذ مواضع تند بی‌حساب آتش بیار معرکه می‌شوند و به محض آنکه فضا در حال آرام شدن است، با یک سخنرانی همه چیز را به هم می‌ریزند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: یک گروه تشنج در جامعه را می‌خواهد و کسی جز مقام معظم رهبری هم نمی‌تواند جلوی این مسائل را بگیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، گفت: جریان حامی دولت بر اساس این سخن عمل نمی‌کند.

0 نظرات: