چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

برادر احمدی نژاد: طرح آشتي ملي همان بيعت يزيد با امام حسين‌ (ع) است


چرا برخی به گفتگوي تمدن‌ها فکر می کنند؟

شبکه جنبش راه سبز(جرس): برادر احمدی نژاد گفت: برخي در جريانات بعد از انتخابات، بحث آشتي ملي را مطرح كردند و اين همان بيعتي است كه يزيد در‌صدد بود از امام حسين‌ (ع) بگيرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، داوود احمدي‌نژاد امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اصفهان با بيان اينكه آمريكا و اسرائيل از بزرگي، استقامت و ولايت‌پذيري مردم ايران به وحشت افتاده‌اند، اظهار داشت: بسياري از ملت‌هاي جهان، مردم ايران را الگوي خود قرار داده‌اند.

ریاست سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: ولايت‌پذيري و پروانه بودن دور شمع ولايت، موجب عزت و سربلندي انقلاب است و امروز نيز كج‌انديشان به دنبال آن هستند كه اين عزت و سربلندي را از ملت ايران بگيرند و در ميان صفوف شما نفوذ كرده تا وحدت خود را دچار چالش كنند و بار ديگر ملت ايران را به زير سلطه خود ببرند.
وي با اشاره به اينكه همانطور كه علم و تاكتيك رشد كرده، شيطنت‌ها نيز رشد كرده است، تصريح كرد: امروزه همانطور كه نانو‌تكنولوژي وجود دارد، «نانو‌نفاق‌ها» نيز شكل گرفته است و اين به دليل بالا رفتن بصيرت مردم است و دشمن نمي‌تواند با شگردهاي قبلي به مقابله با انقلاب بپردازد.
احمدي‌نژاد با اشاره به شیطنتهای غرب در برابر اسلام و ایران افزود: چرا برخي فكر مي‌كنند بعد از جسارت‌هاي متوالي و كينه‌توزانه، حالا بايد سر يك ميز نشست و گفتگوي تمدن‌ها داشت.

وي افزود: در اين مقطع كه بزرگي، استقامت و تبعيت از ولايت يك پديده بزرگ اجتماعي را رقم زد، عوامل و پياده‌نظام دشمن چه كردند؟ مسجد به آتش كشيدند، قرآن‌ها را سوزاندند، بدترين جسارت‌ها را به عاشورا كردند و بعد از آن بحث آشتي ملي را مطرح كردند و اين همان بيعتي است كه يزيد در‌صدد بود با امام حسين (ع) انجام دهد.
دبير كل پدافند غير‌عامل كشور تصريح كرد: بايد ديد كه دشمن با طرح آشتي ملي چه نقشه‌هايي دارد و از شگرد دشمن بايد به هدف دشمن پي برد.

گفتنی است طرح وحدت ملی از سوی رئیس خبرگان، نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت، آیت الله مکارم شیرازی و افراد دلسوز انقلاب و کشور پیشنهاد شده است.