چهارشنبه سوري سبزفرصتي ديگر تا ملت سبز ايران صداي اعتراض خودرابه گوش جهان برسانندوبگويند كه اين جنبش پا برجاست تا جوانان اين خاك زنده اند اين فرصت راازدست ندهيم

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

ملاقات حضوری 6نفر از روزنامه نگاران با خانواده های خود


شبکه جنبش راه سبز(جرس): مرتضی کاظمیان، رضا تاجیک، وحید پوراستاد، احسان مهرابی و کیوان مهرگان، 5 روزنامه نگار بازداشتی، امروز در زندان اوین با خانواده های خود ملاقات کردند.

به گزارش نوروز، به گفته خانواده های این روزنامه نگاران، آنها از روحی خوبی برخوردار بودند.

این ملاقات ها که به صورت کابینی بود، اولین دیدار مهرابی، مهرگان و پوراستاد با خانواده های خود بوده است.

رضا تاجیک نیز پیش از این یکبار با خواهر خود ملاقات داشته است. به گزارش نوروز، احتمال آزادی این روزنامه نگار در هفته آینده وجود دارد.

از سوی دیگر، ندای سبز آزادی گزارش داده که کیوان مهرگان در ملاقات امروز با خانواده خود از انتقال خود به سلول های چند نفره بند209 خبر داده است.

وی به مدت 55 روز در سلول انفرادی بوده است. این خبرنگار روزنامه اعتماد هم اکنون با پوراستاد و منتجبی در یک سلول نگهداری می شود.

از سوی دیگر گفته می شود که روز پنج‌شنبه، ۶ بهمن‌ماه خواهر محمد داوری عضو کانون معلمان ایران و سردبیر سایت سحام‌نیوز موفق شد با وی ملاقات کند. این در حالی است که خانواده این فعال مدنی ساکن تهران نیستند و به دلیل کهولت سن مادر محمد داوری نمی‌توانند به تهران مراجعه و با وی ملاقات نمایند.

0 نظرات: